Obsahový marketing

Obsahový marketing

K čemu je dobrý obsahový marketing? Proč je potřeba přemýšlet nad každou částí obsahu? No protože dobrý obsah prodává. Produkt bez promyšleného obsahu, to je jako ryba bez vody. 

Obsahová strategie

Mít obsah je jedna věc. Ale mít ho promyšlený tak, aby byl funkční, je věc druhá. Pomůžu vám přesně vymyslet, co byste měli mít a bez čeho rozhodně nemůžete fungovat. Řeknu vám, které sociální sítě jsou pro vás ideální a poradím vám, kde se objevovat offline.

Audit webu

Už máte web, ale nejste si jisti, že postavený správně? Nevadí. Podíváme se na to a řekneme si přesně, kde by co nemělo chybět.

Audit obsahu

Už jste zavedená firma, nebo živnostník, fungujete a publikujete nějaký obsah, ale nejste si jisti, že to děláte správně? Nevadí. Pomůžu vám to vše vyřešit.

Analýza konkurence

Víte, kdo stojí proti vám? Pomůžu vám to zjistit.

WhatsApp Whatsapp me